Sıkça Sorulan Sorular

Bu Bölüm 11 Ocak 2020 Tarihinde Güncellenmiştir.

Teslimat Hakkında

Hangi Kargo Firması ile Gönderim Sağlanıyor?

Siparişleriniz anlaşmalı kargo firmamız MNG Kargo ile gönderilmektedir. iptal/iade gibi durumlarda işlemler anlaşmalı kargo firmamız MNG Kargo ile gerçekleştiriliyor.

Siparişler Ne Zaman Kargoya Teslim Ediliyor?

Hafta içinde 17:00’a kadar verilen siparişler aynı gün kargoya teslim edilir. Cumartesi günü 14:00’a kadar verilen siparişler yine aynı gün kargoya teslim edilir. Pazar günü Kargo firmaları çalışmadığından Pazar Günü alınan siparişler Pazartesi günü kargoya teslim edilir.

Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Siparişinizi tamamladıktan sonra size verilen kargo takip kodu ile siparişinizi sitemiz üzerinden takip edebilirsiniz. Aynı zamanda siparişiniz için yapılan işlemler sizlere SMS/E-Posta yolları ile bildirilecektir.

Sipariş Vermek İçin Kayıt Olmak Gerekiyor Mu?

Evet. Sizlere daha kaliteli hizmet vermek için kayıt olmanız gerekiyor. kişisel verilerin korunumu hakkında bilgi sahibi olmak için Gizlilik Politikamızı inceleyebilirsiniz.

Ürünler ve İletişim Hakkında

Bu Bölüm 11 Ocak 2020 Tarihinde Güncellenmiştir.

Satılan Ürünler Garantili Midir?

e-supplement.com.tr satışını gerçekleştirdiği tüm ürünleri resmi Türkiye ithalatçılardan temin etmekte olup, tüm ürünlerin gerçek menşeilerinden tedarik edilmesine özen göstermektedir. Hizmet vermeye başladığı günden bu güne e-supplement.com.tr sattığı her ürünle ilgili müşterilerden gelen potansiyel yorum ve şikayetleri en iyi şekilde cevaplamaya çalışmaktadır.

Sipariş Verirken Sorunlar Yaşıyorum Ne Yapmam Gerekir?

Sipariş verirken yaşadığınız tüm sorunlarla ilgili olarak bize Türkiye’nin her yerinden 0850 840 53 40 numaralı müşteri destek hattımızdan veya destek@e-supplement.com.tr e-posta adresimizden ulaşabilirsiniz.

Siparişimi İptal Edebiir Miyim?

Ürününüz kargoya henüz verilmemiş ise, bize 0850 840 53 40 numaralı destek hattımızdan veya destek@e-supplement.com.tr e-posta adresimizden erişerek siparişinizi iptal edebilirsiniz. Ürün kargoya verilmiş ise paket açılmadan geri gönderim yapabilirsiniz ancak bu durumda geri gönderim ücreti tarafınızca karşılanmalıdır.

Nasıl Ödeme Yapabilirim?

  • Kredi Kartı

Kredi Kartı ile yaptığınız ödemeler anında onaylanır ve işleme alınır.

  • Havale/EFT

Havale/EFT yöntemi ile yaptığınız ödemelerde Havale/EFT Açıklamasına sipariş numarasını yazmanız gerekmektedir. Hafta içi 17:00’a kadar yapılan Havale/EFT’ler gün içinde onaylanır ve işleme alınır.

Sizinle Nasıl İletişim Kurabilirim?

Bizimle 0850 840 53 40 numaralı telefondan Her gün 9:30 – 18:00 saatleri arasında canlı iletişim kurabilirsiniz. Ayrıca sitemizde bulunan canlı destek ve destek@e-supplement.com.tr e-posta adresi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.